Den 16 maj !

Ush, plugg hela dagen.
Och jag är långt ifrån färdig. :(
Nåja, om en vecka sitter jag förmodligen på ett hotellrum i Alanya med Angelica och Malin.
Då är det faktiskt värt allt slit in i det sista nu.
Nu kan jag i alla fall kryssa för att spanskan är färdig.
Bara att fortsätta kämpa på.
Men måste nog sova nu om jag ska orka upp imorgon.

Förresten, det gick jättebra med passet igår.
Behövde bara vänta ca 10 minuter innan det var min tur, alltså ingen lång kö.
Sedan åkte jag och besökte min kära farmor. Hon blev så glad att hon bjöd på lunch.
Gulligt av henne.
På kvällen var vi ett gäng som grillade hos Martin innan vi joinade en fest i närheten där man träffade ännu fler trevliga människor. :)

Klockan är 00.18.
Vet ni vad det betyder?
Det är den 16 maj och exakt 3 månader kvar till USA!
Exciting!

/ n

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack, jag hoppas de blir nöjda, inte det enklaste och köpa presenter till folk man inte känner så bra :P Boken har jag köpt på Hermans bokaffär i karlstad, men det finns något lite varstans.. De i usa vet du ju oftast vem pippi är så det är ju bra :) vad rolit och bo sånära ny själv har ja 4h:P men bara 1h till Dc så de är ju bra :)

2010-05-16 @ 13:13:41
URL: http://maarieke.blogg.se/
Postat av: Louise

Du sa att det inte fanns NÅGON anledning för dej att tacka nej till familjen, förutom stället då. Var det en prefekt match direkt? Jag känner att ja inte har nån koll men hur gamla är barnen och så?



Jag kan ju komma på anledningar att tacka nej till min CT familj, typ att de har hund, och att jag hellre vill ha ännu mindre ungar. Men annars är dom jättebra o så! Men jag vet inte om det är att de är bra just för mej så, jag tror mer att de är en familj som vem som helst skulle gilla. Men ingen sån här personlig känsla. Ja vet inte..

kram!

2010-05-16 @ 23:03:51
URL: http://louisehelen.blogg.se/
Postat av: Sigrid

Ja, men då har du ju bara visumet kvar då jöö :) Ha, vad skönt! Och tre månader är ju ingetting!



Ha, men det är ju sant! Världen är bra liten, brukar va där lite så och då, sen när vi va där i helgen kom jag och tänka på att du bodde i nässjö, och ja! tänkte att man ser ju ändå skyllten in till gården, så varför inte fråga :D



Pratat/mailat mycket med din familj?

2010-05-17 @ 11:23:10
URL: http://sigridiusa.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Hahah vilket sammanträffande!

Det kommer bli stört jobbigt att åka ifrån han när jag ska till USA men som han säger, jag ska inte lämna min dröm för att jag har han nu. Då kommer jag att ångra mig retsen av livet. Det är sant. Jag kommer ångra mig. Och om dagen kommer då vi kanske gör slut så kommer jag aldrig förlåta mig själv som kastade bort min dröm för att inte vara borta från han ett år. Ett år är egentligen ingenting om man tänker på hur många år till vi ska leva. Men visst känns det som en evighet ändå, just för stunden.

Jag hoppas bara att det håller. Att vi är starka nog att vara ifrån varandra i ett år. Jag vet att jag kan klara det även om jag kommer sakna som bara den, men jag blir så osäker och är rädd att han ska lämna mig när jag är där. Det skulle jag aldirg klara av.

Men han visste, innan han berätta vad han kände för mig, att jag skulle åka till USA och vara borta i ett år. Och det säger han hela tiden. Att han visste det men ändå så är han villig att chansa liksom.

Gaaah jag hoppas vi fixar det! :)

2010-05-17 @ 13:01:57
URL: http://nathalieidasofie.blogg.se/
Postat av: Beea

Jag ska också åka som au pair. fast bara till sthlm :) och det blir också i aug :)

2010-05-19 @ 14:47:31
URL: http://busbeea.blogg.se/
Postat av: MOYA

Fatta underbart! Sitta och chilla i solen och en bira i handen ;) Eller för vår del blir det en fet, god drink!!



PUSS <3

2010-05-19 @ 18:13:24
URL: http://moyaalmqvist.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Hej!

Såg din blogg genom en annan. Såg att du skall vara i Connecticut? Får man fråga vart? :)

Jag åker också till Connecticut, Glastonbury heter staden jag skall bo i..

Hoppas allt är bra!!

Jasmine

2010-05-21 @ 09:55:18
URL: http://jasminejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0