Elever skolkar och åker på studentresa, och jag är med på svt! ;)

Som många redan vet så blev det en stor uppståndelse här hemma när ungefär hälften av Brinellgymnasiets treor skolkade och stack iväg på studentresa.
Det mest komiska var att det på tisdagen var en snubbe som ringde upp Angelica och frågade en massa frågor.
Han var från svt och skulle alltså göra ett reportage om vår skola som sedan visades på smålandsnytt.
Och nu till det bästa ;)
Jag tog bilden på Angelica som hon sände via epost till svt som skulle visas i Tv rutan när hon snackade. Ö
ver bilden står det: Foto: Natalie Hellström.
Haha så grymt! ;) Lägg märke till att mitt namn är felstavat men skit samma.

Kolla in det här: http://svtplay.se/v/2013680/skolkar_och_aker_till_cypern

Grejen är att jag fattar inte varför de egentligen götr en sådan himla stor grej av det. Som sagt så fick vi alltså inte åka i år egentligen. Ingen elev får ta ledigt den veckan. Löjligt! Alla andra år har elever åkt så varför skulle vi bara lägga av nu? Allting i skolan var färdigt ändå. Hade jag inte åkt hade jag troligen vara gått omkringoch degat i skolan ändå. Tycker att vi var värda den här resan efter allt slit. Det är frihet under ansvar som gäller tycker jag. Och jag ångrar ingenting! Hur skulle jag kunna ångra den resan liksom. Det var typ sjukt bra, galen, otrolig!

För övrigt kommer jag berätta mer om resan när jag får tid. Har haft fullt upp sedan jag kom hem igår kl. 5 på morgonen. ;P Men kan säga att jag har haft det sjukt bra i Alanya. Längtar tillbaka! ;)

Ikväll blir det klassfest. Men först ska jag försöka ta en sväng till gymmet.

/ n


Kommentarer
Postat av: malin

hahahaha, så jävla bra att ni gjorde det :P

2010-06-01 @ 18:13:51
URL: http://wakoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0