FRIHET!

Nu kära läsare, NU är det över!
FRIIIHEEET!
Inga fler uppsatser, inge fler prov, inget mer skola!
I alla fall inte på et väldigt bra tag, tack!

Okeej, någon lektion här och där är det väl kvar innan studenten men det är inte mkt alltså.
Så nu ska jag snart packa färdigt min väska och fixa inför imorgon.
Då drar vi till Alanya, Tukiet: Jag, Malin, Angelica och en massa annat roligt folk från skolan som ska dit.
Jag är laddad för semester!
Wohoo!


Och när jag kommer hem blir det visumförberedelser, bal och självaste studenten!
Mkt bilder lär det bli den veckan, känner jag på mig! ;)

/ n


Kommentarer
Postat av: Emma

Åh vad härligt!! Själv har jag 3 prov, en examination, 2 inlämningar och ett arr kvar men efter det är jag klar ;) så om en vecka är jag färdig :D

Hoppas du får det jättebra i Alanya!! :D

2010-05-21 @ 22:02:03
URL: http://emmabjorklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0