Hektisk men bra vecka!

Hej alla!
Känner att jag varit frånvarande från bloggen de senaste dagarna och att jag ligget sjukt mkt efter i bloggandet nu. Men har verkligen haft fullt upp och har knappt varit hemma på hela veckan. Så vi tar en kort sammanfattning och sedan kommer inlägg efter inlägg att följa.

Okej, detta har hänt i mitt liv den senaste tiden:

Mån - Tapas med "spanjorerna" (steg 5)
Tis- Böckerna levererades äntligen, i tid!
Ons- Projektarbetes dag. Skolan mellan kl 8.30 - 19.30, packade och däckade sedan efter en lång dag.
Tor - Stockholmsresan med Samhällsprogrammets treor. 
Fre- Stockholm, hemma kl. 21.30. Läste och somnade nästan direkt. Men en sjukt rolig resa! :)
Lör- Nässjös egna körslag. Devotion var självklart med och VI VANN! Wihooo! Pris: En hel dag i studion och spela in en skiva. ;)
Mer Lör - 100 dagar kvar till USA! ;D

Lite bilder ska jag allt ta att hinna lägga upp också. Kommer snart!
/ n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0