Lets talk on Skype!

Eftersom det är söndag nu så är det bara 99 dagar kvar till USA. ;)
Och kom på att jag glömt berätta att jag ska skypa med my hostfamily på måndagkväll.
Det blir andra gången och jag är redan nervös. Haha.
Men jag är så töntig, för det är klart det kommer gå bra, gjorde det ju förra gången.
Eller okej, allt gick bra förrutom ljudet.
Och nu är det upp till bevis om mikrofonen funkar eller ej.
Skulle vara skönt att testa innan.
Någon frivillig där ute ?

Men nu är jag trött och ska sova.
Tänker inte ställla klockan imorgon.
Fy, vad skönt!
Godnatt!
/ n



Kommentarer
Postat av: malin

du och jag kan testa! för jag tror inte jag kan skypa med de som bor långt ifrån :P haha

2010-05-09 @ 13:10:38
URL: http://wakoo.blogg.se/
Postat av: Jessica

Det kommer gå kanon sötnos! Du är bra

2010-05-09 @ 14:47:46
Postat av: Nathalie

Aaa men precis, det ligger nog nåt i det, att man tar förhastade beslut.

Men man kan alltså söka med båda organisationerna samtidigt? Det låter ju jättesmidigt. Jag vill åka mellan slutet av juni och början av juli helst.

Men då måste jag fråga, du vet inte om man måste gå på en till intervju med SI också då, om man ska söka med dom också tänkte jag på? Jag letar och letar men hittar inget svar på den frågan. :)

2010-05-09 @ 17:03:14
URL: http://nathalieidasofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0