Symtomer på stress



Malin redovisade om stress idag på psykologin.
Tyckte att symtomen var väldigt intressanta faktiskt.
Hur många har varit drabbade av stress, räck upp en hand!
Typ. 

[x] Sover dåligt om natten
[x] Känner sig trött, nedstämd
[x] Huvud och magvärk
[x] Spänningar i nacke och axlar
[x] Hjärtklappningar
[x] Nedstämd eller ångest
[x] Det som händer runt en är ointressant
[x] Lättirriterad och arg på småsaker
[x] Koncentrationssvårigheter och glömska
[x] Rastlöshet och svårt att koppla av
[] Tappad aptit
[] Ingen sexlust

Öh, jaa.. Jag har nog allt lidit av stress. Dock tycker jag att jag lärt mig hantera det bättre på äldre dar. ;)
Så Test: Hur många stämmer överens med er ? ;P


P.S Malin, jag hoppas att det är okej att jag använder mig av din poerpoint ;D Sjukt bra redovisning idag i alla fall gumman!


/ n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0