Visum

Kom precis hem och såg att jag fått brev från Cultural Care, Jippie, äntligen brevet om visumbesöket på den amerikanska ambasaden i Sthlm. Blir först jätteglad men sedan öppnar jag kuvertet och läser informationen. Den 21 maj! Jag blir i någon slags chocktillstånd. Jag borde jubla så jag jag egentligen ser fram emot den här dagen, men det gör jag inte. Känns som om jag istället sakta dör inombords av stress.
21 maj!
Vecka 20!
Det är ju på fredag nästa vecka !! Dagen efter alla läkarbesök och dagen innan Alanya. Hallå !? Jag finner ingen tid. Och så är det en massa frågor och fröberedleser som man ska få klart tills då. Seriöst, jag kommer hinna gå in i väggen av stress innan jag tar studenten.
Magvärk.
Huvudvärk.
Ush, jag vill inte ha det såhär! Jag vill inte vara typ utbränd av trötthet när jag sitter där, jag vill inte vara så trött att jag knappt kan hålla ögonen öppna för att jag kommer vara tvungen att sitta uppe halva nätterna den veckan. Hade ju inte planerat att jag skulle få tid på ambasaden innan studenten, innan Alanya i den veckan som kommer bli den värsta i mitt liv !
Ne, Fokusera nu!
Take a deep breath!

Nåja, någon mer den 21 maj?
Marie? Sarah?

Hör av er om ni fått tid!
/ n

Kommentarer
Postat av: malin

du kan ju byta, amanda fick också den 21 Maj (hon åker med CC) men bytte til Juni ist, så bara ring dom annars om du inte kan ju :O

2010-05-10 @ 15:33:43
URL: http://wakoo.blogg.se/
Postat av: marie

JAAAAAAAAAG! Läste ditt blogginlägg över, fan synd vi inte träffas! :( Men jag ska ta mig dit iaf!

2010-05-10 @ 16:30:07
URL: http://lifeintheusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0